FAQ | Často kladené otázky

Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?
  1. Pri doručení balíka na dobierku
  2. Online platbou prostredníctvom platobnej karty
  3. Bankovým prevodom
  4. V hotovosti alebo kartou priamo na kamennej predajni pri osobnom odbere

Kde si môžem vyzdvihnúť tovar osobne?

Objednaný tovar si môžete prevziať aj osobne na našej kamennej predajni, počas otváracích hodín. Adresa predajne: TABAT spol. s r.o., Centrum 19/24, 017 01 Považská Bystrica. Osobný odber si musíte označiť pri dokončení objednávky priamo v košíku. V prípade otázok nás kontaktujte na info@tabat.sk, alebo na telefónnom čísle: +421 42 2028963 

Ako dokončiť objednávku?

Na úspešné odoslanie objednávky je potrebné vyplniť všetky údaje: kontaktné údaje (meno, priezvisko, adresa, telefonický kontakt), spôsob dopravy a platby , zaškrtnúť súhlas s obchodnými podmienkami.

Na dokončenie nákupu nie je povinná registrácia, avšak registrácia na Tabat.sk vám prináša viacero výhod. Registrovaní zákazníci majú napríklad možnosť jednoduchého sledovania stavu objednávky, môžu si prezerať históriu objednávok alebo pri opakovanom nákupe nie je potrebné viackrát vypĺňať doručovacie údaje, čím sa nákup zjednoduší a urýchli.

Kedy mi bude objednaný tovar doručený domov?

Objednaný tovar môžete očakávať do 2 až 3 pracovných dní. Záleží najmä od času prijatia objednávky. Ak bola objednávka prijatá do 10:00 hod vieme ju spracovať a odovzdať kuriérovi ešte v ten istý pracovný deň. Objednávky prijaté po 10:00 hod budú obratom spracované a odovzdané kuriérovi nasledujúci pracovný deň.

V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.

Ako môžem stornovať objednávku?

Ak ste si rozmysleli svoj nákup na TABAT.sk a Vaša objednávka ešte nebola vyexpedovaná, môžete stornovať ktorúkoľvek z položiek v objednávke, prípadne stornovať celú objednávku. O storne objednávky Vás prosíme informovať telefonicky alebo mailom v čo najkratšom čase.

  1. Telefonicky: +421 42 2028963 (pondelok – piatok od 8:00 do 15:30)
  2. E-mailom: info@tabat.sk
Aký je priamy kontakt na zákaznícke centrum?

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom objednávky, prípadne chcete nahlásiť zmenu dodacej adresy, alebo zmenu objednávky môžete nás kontaktovať priamo na zákazníckom centre v pracovných dňoch pondelok až piatok od 8:00 do 15:30.

  1. Telefonicky: +421 42 2028963 (pondelok – piatok od 8:00 do 15:30)
  2. E-mailom: info@tabat.sk

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

Neváhajte a kontaktujte nás prostredníctvom formulára
alebo telefonicky na +421 42 2028963