Kamenná predajňa
Na trhu 30 rokov
Doprava nad 100€zadarmo v rámci SR

Naším cieľom je, aby sa k Vám tovar dostal čo najrýchlejšie. Tovar odosielame obratom po zaúčtovaní platby na bankovom účte, alebo po potvrdení objednávky na dobierku. Doprava v rámci SR zdarma pri objednávke v hodnote nad 100 Eur. Variabilným symbolom je číslo Vašej objednávky.

MOŽNOSTI PLATBY

DOBIERKA

U nás môžete platiť za tovar formou dobierky. Platba hotovosťou alebo platobnou kartou priamo pri preberaní balíčka od kuriéra. Cena dobierky je 1,50 € s DPH.

ONLINE PLATBA PLATOBNOU KARTOU

Okamžitá platba hneď po ukončení objednávky prostredníctvom platobnej karty. Najrýchlejší spôsob platby. Tovar odosielame obratom po potvrdení o zaúčtovaní platby kartovou spoločnosťou.

BANKOVÝ PREVOD

Prevodom na náš účet. Po potvrdení objednávky vám na váš email zašleme platobné údaje. Tovar sa zasiela na vašu adresu až po pripísaní sumy na náš účet. Tento spôsob platby trvá dlhšie z dôvodu dlhého časového obdobia, kým sa nám pripíšu finančné prostriedky na účet.

HOTOVOSŤ

Hotovosťou môžete platiť za tovar pri doručení kuriérom formou dobierky.

DOPRAVA

Delivery Icon

Slovenská republika


Kuriér – 4,99 € | doprava k objednávke nad 100 EUR je zadarmo Tovar by mal byť doručený maximálne do 2 pracovných dní od odovzdania kuriérovi. Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.


Dobierka + 1,50 €



Česká republika


Kuriér – 6,90 € | doprava k objednávke nad 150 EUR je zadarmo Tovar by mal byť doručený do cca 5 pracovných dní od odovzdania kuriérovi. Keď odovzdáme balík prepravcovi, dostanete e-mail s informáciou, že balíček už máte na ceste.


Dobierka + 2,00 €



Iné krajiny Pokiaľ máte záujem o doručenie tovaru mimo uvedených krajín neváhajte nás kontaktovať na info@tabat.sk a zistíme Vám cenu za dopravu.


Chceli by sme Vás upozorniť, že spätné balíčky poslané na dobierku nepreberáme. Pri vrátení tovaru prosím postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru.


Pri preberaní zásielok vždy skontrolujte, či je obal nepoškodený. Akonáhle balík preberiete a závadu zistíte neskôr, prípadná reklamácia už bude prebiehať výlučne medzi Vami a doručovacou spoločnosťou.